На товари, придбані в інтернет-магазині Gadgetela, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Обмін або повернення товару можна зробити в строк до 14 днів з моменту придбання. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо)  та розрахунковий документ.
  2. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника).

Адреса для повернення та обміну товару належної та неналежної якості:

- Надішліть нам товар «Новою поштою» м. Київ, відділення №166 (до 30 кг), вул. Академіка Єфремова, 23
- Товкун Олександр Сергійович, +380663922767
- Вкажіть оціночну вартість, згідно ціни товару
- Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.

Повернення коштів за товар:

- На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки)
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 5 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.

Товари належної якості:

До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:

  1. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  2. відсутність слідів використання і забруднень;
  3. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  4. збереження заводського маркування;
  5. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.

Товари неналежної якості:

До товарів неналежної якості відносяться всі товари з дефектами, які роблять їх непридатними для використання за призначенням або не відповідають стандартам чи інформації, наданій продавцем.

Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН).

Будь-які питання стосовно обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв'язатися з менеджером будь-яким зручним для вас способом.