На товари, придбані в інтернет-магазині Gadgetela, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Обмін або повернення товару можна зробити в строк до 14 днів з моменту придбання. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
- Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.
- Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника).
Адреса для повернення та обміну товару належної та неналежної якості:
- Надішліть нам товар «Новою поштою» м. Київ, відділення №166 (до 30 кг), вул. Академіка Єфремова, 23
- Товкун Олександр Сергійович, +380663922767
- Вкажіть оціночну вартість, згідно ціни товару
- Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.
Повернення коштів за товар:
- На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки)
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 5 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.
Товари належної якості:
До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
- збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
- відсутність слідів використання і забруднень;
- збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
- збереження заводського маркування;
- цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.
Товари неналежної якості:
До товарів неналежної якості відносяться всі товари з дефектами, які роблять їх непридатними для використання за призначенням або не відповідають стандартам чи інформації, наданій продавцем.
Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?
- При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару.
- При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН).
Будь-які питання стосовно обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв'язатися з менеджером будь-яким зручним для вас способом.